Cursus klantenservice medewerker

Veel bedrijven zijn op zoek naar klantenservice medewerkers, omdat klanten vaak vooropstaan bij bedrijven. Als klantenservice medewerker houd je contact met klanten via de telefoon en mail en zorg je ervoor dat alle klanten tevreden zijn met de service. Jij bent het eerste aanspreekpunt, waardoor je een grote verantwoordelijkheid hebt. Je leert alle aspecten van een klantenservice medewerker bij de cursus klantenservice medewerker van Fabius opleidingen. Met deze praktijkgerichte opleiding kan je meteen na het behalen van je diploma aan het werk als klantenservice medewerker en zorg jij voor een hoge klanttevredenheid.

In 1 jaar aan de slag

De opleiding klantenservice medewerker bij Fabius opleidingen bestaat uit een basisopleiding tot administratief medewerker, waarbij je aspecten leert als toetsenbordvaardigheid, MS Office en taal en rekenen. Ook leer je onder meer klantgericht te werken, communicatie vaardigheden en omgaan met internet en sociale media. Vervolgens kan je doorstromen naar de vervolgopleiding tot klantenservice medewerker. Hier komen aspecten aan bod als de commerciële werkomgeving, klantenservice, klantgericht handelen, commerciële gesprekstechnieken en het inzetten van de juiste argumenten. Bij Fabius opleidingen heb je dus in 1 jaar je diploma als administratief medewerker en als klantenservice medewerker.

Laagdrempelig studeren

Je volgt beide opleidingen in kleine klassen met professionele docenten, waardoor het slagingspercentage voor beide opleidingen boven de 90 procent ligt. Daarnaast kan je zelf aangeven of je de 3 uur durende lessen per week op een ochtend of een middag volgt. Je kan de opleiding op veel plekken in Nederland volgen, zodat je nooit ver hoeft te reizen. Dat maakt dat de opleiding klantenservice medewerker heel laagdrempelig is en je de opleiding prima naast een baan of andere dagelijkse werkzaamheden kan volgen. In slechts 1 jaar tijd kan je dus al slagen als klantenservice medewerker en aan de slag bij een bedrijf dat bij jou past.